Το Αστυνομικό Τμήμα της Νίκαιας ταλαιπωρεί τους πολίτες.


Σήμερα έπρεπε να θεωρήσω το γνήσιο της υπογραφής μου από ΚΕΠ ή Αστυνομία.
Έφθασα στο ΚΕΠ της Νίκαιας στην οδό Προύσσης ώρα 15:01 και βρήκα τα πάντα κλειδαμπαρωμένα και μια ταμπέλλα στην κλειστή πόρτα που με πληροφορούσε ότι το ΚΕΠ μένει ανοικτό καθημερινές μέχρι ώρα 15:00!!!!!
Ήξερα άλλο ωράριο λειτουργίας τους για πολλά χρόνια, άραγε από πότε το άλλαξαν, γιατί δεν ενημερώθηκαν οι πολίτες, ποιούς εξυπηρετεί το νέο ωράριο κλπ σχετικές απορίες. Μάζεψα τις απορίες μου και πήγα στο Αστυνομικό Τμήμα της Νίκαιας, πίσω από το Κηποθέατρο, για να κάνω την δουλειά μου.
Υπήρχε ανακοίνωση στην κλειστή πόρτα στο Αστυνομικό Τμήμα ότι τις καθημερινές για το γνήσιο των υπογραφών το ωράριο είναι μέχρι 22.00 το βράδυ.
Δόξα τω Θεώ, σκέφτηκα.
Ο αστυφύλακας όμως που άνοιξε ένα τζάμι-παράθυρο για να με ακούσει μου δήλωσε ότι πρέπει να πάω αλλού γιατί είχαν πολύ δουλειά και δεν θα με εξυπηρετούσαν.
Στις εύλογες διαμαρτυρίες μου ότι η ανακοίνωση στην πόρτα τους έλεγε άλλα, μου δήλωσε ότι είχαν κρατούμενο και δεν μπορούσαν να με εξυπηρετήσουν (αστυνομικό τμήμα είναι, κρατούμενους θα έχει όχι μαγιώ και παρεό!!!).
Περίμενα περίπου 1 ώρα στην ζέστη στο πεζοδρόμιο έξω από το τμήμα μαζί με άλλους ταλαίπωρους πολίτες. Στο διάστημα αυτό μπαινόβγαιναν αστυφύλακες και delivery boys με καφέδες και ο αστυφύλακας πίσω από το τζαμένιο παράθυρο στο κλιματιζόμενο γραφείο του μας κοιτούσε αφ' υψηλού με οίκτο σαν πολίτες δεύτερης κατηγορίας που δεν ακούγαμε την προτροπή του να πάμε αλλού (στο τμήμα του Κορυδαλλού θα μπορούσαμε). Επειδή ζαλίστηκα από την ζέστη μετά από μιας ώρας άκαρπης αναμονής στο πεζοδρόμιο, πήγα στον Κορυδαλλό στο Αστυνομικό Τμήμα που βρίσκεται στην πλατεία Βενιζέλου. Μέσα σε 5 λεπτά εξυπηρετήθηκα παρόλο που είδαν ότι δεν είμαι δημότης Κορυδαλλού!
Άμεσα, με ευγένεια και πολιτισμό, που δικαιούται κάθε πολίτης από την κρατική υπηρεσία!!!!
Συγχαρητήρια λοιπόν στον διευθυντή και το προσωπικό του Αστυνομικού Τμήματος Κορυδαλλού στην πλατεία Βενιζέλου για την άρτια οργάνωση και την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών που προσφέρουν!
Γιατί στο αστυνομικό τμήμα της Νίκαιας πίσω από το Κηποθέατρο οι Νικαιώτες πολίτες ταλαιπωρούνται?
Που πρέπει να απευθύνω τα παράπονα μου? Στον δήμαρχο Νικαίας? Στο Υπουργείο Δικαιοσύνης?
Και στην Νίκαια θέλουμε οι πολίτες τον σεβασμό και την εξυπηρέτηση που απολαμβάνουν οι γείτονες μας στον Κορυδαλλό.
Σημειώνω επιπρόσθετα ότι και άλλη φορά που χρειάστηκα τις υπηρεσίες του ίδιου αστυνομικού τμήματος (δήλωση κλοπής τηλεφώνου) καταταλαιπωρήθηκα με πολύωρη αναμονή!!!!!


Mania Chatoglou