Διεθνής Έκθεση Ταχυδρομικής Τέχνης με θέμα: 'FLUXUS', στο πλαίσιο της 1ης Διεθνούς Συνάντησης του ελληνικού FLUXUS
ΝΕΑ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ: 20 Αυγούστου 2020
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Τεχνικές : Ελεύθερες
Μέγεθος: A6 (10x15cm) - A4 (29.7x 21cm)
Συμμετοχή: Ανοικτή για όλους τους καλλιτέχνες
Οι εργασίες πρέπει να αποσταλούν με φυσικό ταχυδρομείο. Μέχρι 2 έργα.
ΑΛΛΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Δεν υπάρχει κόστος συμμετοχής.Όλα τα έργα θα εκτεθούν.
Επιτρέπονται οι σφραγίδες στα έργα και τους φακέλους.
Τα έργα πρέπει να έχουν γίνει σε χαρτί.
Έργα ρατσιστικά, φανατικά, πορνογραφικά και έργα που προβάλλουν την σεξουαλική εκμετάλλευση που σχετίζεται με έμφυλη υποτίμηση δε θα εκτεθούν.
Τα έργα πρέπει να είναι αυθεντικά.
Τα έργα δε θα επιστραφούν στους συμμετέχοντες.
Δεν ευθυνόμαστε για προβλήματα που θα προκληθούν από καταστροφή, καθυστέρηση ή απώλειες στη μεταφορά.
Θα πρέπει να αναγράφεται στα έργα όνομα, τεχνική, μέγεθος, έτος, όνομα, επώνυμο, ταχυδρομική διεύθυνση του συμμετέχοντος.
Οι καλλιτέχνες που στέλνουν έργα τους πρέπει να αποδεχτούν ότι αυτά δεν έχουν καμιά εμπορική αξία.
Οι συμμετέχοντες θα λάβουν μια εκτυπωμένη καλλιτεχνική φωτογραφία από τις δράσεις της 1ης Διεθνούς Συνάντησης του ελληνικού FLUXUS.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ:
Δεν ευθυνόμαστε για προβλήματα που θα προκληθούν από καταστροφή, καθυστέρηση ή απώλειες στη μεταφορά.
Θα πρέπει να αναγράφεται στα έργα όνομα, τεχνική, μέγεθος, έτος, όνομα, επώνυμο, ταχυδρομική διεύθυνση του συμμετέχοντος.
Οι καλλιτέχνες που στέλνουν έργα τους πρέπει να αποδεχτούν ότι αυτά δεν έχουν καμιά εμπορική αξία.
Οι συμμετέχοντες θα λάβουν μια εκτυπωμένη καλλιτεχνική φωτογραφία από τις δράσεις της 1ης Διεθνούς Συνάντησης του ελληνικού FLUXUS.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ:
Φωτογραφικό Κέντρο Θεσσαλονίκης
PHOTOGRAPHY CENTER of THESSALONIKI
Post Box 17069 -TK 54210 Thessaloniki/Greece
PHOTOGRAPHY CENTER of THESSALONIKI
Post Box 17069 -TK 54210 Thessaloniki/Greece
Η 1η Διεθνής Συνάντηση του ελληνικού FLUXUS περιλαμβάνει:
-ταχυδρομική Τέχνη με θέμα 'FLUXUS'
-απαγγελίες ποιημάτων και άλλων κειμένων
-μουσικές συμπράξεις με τη χρήση κυρίως παραδοσιακών οργάνων
-μουσικοθεατρικές
-θεματικά χάπενινγκ για την τέχνη, τις έμφυλες σχέσεις, τη γαστρονομία κλπ
-ταχυδρομική Τέχνη με θέμα 'FLUXUS'
-απαγγελίες ποιημάτων και άλλων κειμένων
-μουσικές συμπράξεις με τη χρήση κυρίως παραδοσιακών οργάνων
-μουσικοθεατρικές
-θεματικά χάπενινγκ για την τέχνη, τις έμφυλες σχέσεις, τη γαστρονομία κλπ
Η Συνάντηση είναι συνδιοργάνωση του Φωτογραφικού Κέντρου Θεσσαλονίκης και του 3ου Εργαστηρίου του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. (Διευθυντής: Γιώργος Τσακίρης) με το Fluxus Zone Atelier του Γιάννη Σταμενίτη.
https://www.facebook.com/events/830437244130475/
https://www.facebook.com/events/830437244130475/
--------------------
Με τον όρο Fluxus εννοείται το διεθνές καλλιτεχνικό ρεύμα που αναπτύχθηκε κατά τη δεκαετία του 1960, το οποίο χαρακτηρίστηκε από την ανάμιξη πολλών διαφορετικών μορφών της τέχνης, από τις εικαστικές τέχνες μέχρι τη μουσική και τη λογοτεχνία.
Το κίνημα του Fluxus γεννήθηκε στη Γερμανία με επίκεντρο τον Λιθουανό καλλιτέχνη Georges Maciunas, ο οποίος το Σεπτέμβριο του 1962 οργάνωσε μία συναυλία σύγχρονης μουσικής υπό τον γενικό τίτλο Fluxus Internationale Festspiele neuester Musik. Το γεγονός αυτό αποτέλεσε και την αρχή ενός ευρύτερου πρωτοποριακού καλλιτεχνικού ρεύματος, που αναδείχθηκε με όλα τα διαθέσιμα εκφραστικά μέσα. Οι καλλιτέχνες της ομάδας δεν παρουσιάζουν κάποια κοινά υφολογικά στοιχεία αν και συνολικά το κίνημα του Φλούξους θεωρείται πως συγγενεύει με τον ντανταϊσμό, κυρίως γιατί τα έργα του στοχεύουν κατά βάση στην πρόκληση του θεατή. Σημαντική επίδραση στους εκπροσώπους του Φλούξους άσκησε επίσης ο Μαρσέλ Ντυσάν.
Οι περισσότερο ενεργές περίοδοι δράσης του κινήματος θεωρούνται οι δεκαετίες 1960 και 1970. Σε αυτό το διάστημα, οι καλλιτέχνες του Φλούξους παράγουν πλήθος καινοτόμων έργων αλλά και οργανώνουν δημόσιες εκδηλώσεις (Fluxus Events), σκοπός των οποίων είναι η κατάργηση της απόστασης μεταξύ του κοινού και των ίδιων των καλλιτεχνών. Συχνά, ο αντισυμβατικός χαρακτήρας του κινήματος αποτέλεσε αντικείμενο αρνητικής κριτικής.