Όταν ο Γ. Ιωακειμίδης ασκεί κριτική.....


Ας το "μαζέψουμε" λίγο......
Δεν είχαμε καμιά αυταπάτη ότι ο δήμαρχος Γ. Ιωακειμίδης αργά η γρήγορα, θα οργάνωνε την επίθεση του. Επίθεση ενάντια στην υποστήριξη που δίνουμε μέσα από το blog "Η ΚΟΚΚΙΝΙΑ ΜΑΣ" στη Κίνηση Πολιτών "κόντρα στο ρεύμα" και τον επικεφαλής του Κώστα Παπαδόπουλο.
Η εσπευσμένη δημιουργία blog της Κίνησης του, αλλά και η έμμεση παρουσία δεύτερου blog που "κεντρίζει" ανωνύμως και "αβαντάρει" τον Ιωακειμίδη, ενώ κάνει επίθεση μόνο στον Κ. Παπαδόπουλο είναι η αρχή...
Αναμενόμενη λοιπόν και θεμιτή η αντιπαράθεση όσο αυτή κινείται σε λογικά πλαίσια ενός δημοκρατικού, πολιτικού λόγου και επιχειρημάτων και όχι σε λογικές προσωπικών επιθέσεων και χτυπημάτων "κάτω από τη μέση".
Η δική μας κριτική στάση απέναντι στον Γ. Ιωακειμίδη γίνεται πάντα με πολιτικά επιχειρήματα και οι όποιες κριτικές ασκούνται, αυτές έχουν πολιτική διάσταση και γίνονται πάντα στη βάση των αρχών και θέσεων του Σύριζα για την τοπική αυτοδιοίκηση.
Δεν έχουμε ασφαλώς καμία προσωπική εμπάθεια απέναντι του, νομίζουμε όμως πως ότι είχε να δώσει στη τοπική αυτοδιοίκηση σαν δήμαρχος αλλά και σαν παράγοντας στη ΚΕΔΕ, το έδωσε.Υπήρξε ένας καλός διαχειριστής δήμαρχος στα πλαίσια του μικρού και μαζεμένου Ρέντη, ενώ στον Καλλικρατικό δήμο Νίκαιας-Ρέντη, αναλαμβάνοντας μετά από μια παντελώς αποτυχημένη διοίκηση Μπενετάτου, "φάνηκε" ότι κάνει έργο συλλέγοντας τα σκουπίδια και πληρώνοντας τους υπαλλήλους του δήμου.
Έχει ενδιαφέρον πράγματι η επιλογή του Γ.Ιωακειμίδη, να "ασχοληθεί" με τον Πολιτισμό, κάνοντας κριτική σε όλη την αντιπολίτευση του δήμου για την "απουσία" της από αυτόν!
Έχει ενδιαφέρον ότι τολμά να θίξει ένα θέμα στο οποίο έχει "λερωμένη τη φωλιά" του από αποφάσεις του, που τον εκθέτουν ανεπανόρθωτα. 
Κατ' αρχήν πρέπει να θυμίσουμε ότι ο Δήμαρχος βρήκε έτοιμη από τις προηγούμενες δημοτικές αρχές, πολύ πλούσια πολιτιστική υποδομή με πλήθος τμημάτων πολιτισμού και δημιουργίας τα οποία αναφέρονται και στη συγκεκριμένη ανάρτηση του όπως: Αγιογραφίας, Χαρακτικής, Ζωγραφικής, Αγγειοπλαστικής, Κεραμικής, Μουσικής, Χορού κ.α. Το ότι φρόντισε να αξιοποιήσει κάποιον δημοτικό χώρο για να συγκεντρώσει εκεί όλες τις δραστηρίοτητες έχει ενδιαφέρον να το διερευνήσουμε κατά πόσο αυτό καλύπτει τις ανάγκες των τμημάτων, και να του το αναγνωρίσουμε. Όμως ας θυμηθούμε και κάτι άλλο. Όταν πριν 1,5 χρόνο περίπου η "Αλληλεγγύη για όλους στη Νίκαια" δια των εκπροσώπων της του ζητούσε επίμονα κάποιον δημοτικό χώρο για να στεγάσει τις δραστηρίοτητες της, τότε όλοι οι χώροι του Δήμου ήταν ασφυκτικά γεμάτοι και υπήρξε άρνηση σε οποιαδήποτε βοήθεια. Βοήθεια που προσφέρθηκε τουλάχιστον στο ΙΑΤΡΕΙΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ από τον Δήμο Κορυδαλλού.
Το περίφημο ενδιαφέρον του για τον πολιτισμό εκδηλώθηκε και με την απαράδεκτη "συμπεριφορά" του στην υπαίθρια έκθεση Γλυπτικής με θέμα τους "Πρόσφυγες", που πολύ αναλυτικά παρουσιάζει με σειρά αναρτήσεων της η Χαλκηδόνα.gr , και δεν είναι σκόπιμο να επαναλάβουμε. 
Θυμόμαστε επίσης και κάτι άλλες "λεπτομέρειες" πολιτιστικής προσφοράς με τον Μαζωνάκη να ανοίγει το "πολιτιστικό" πρόγραμμα του δήμου για το καλοκαίρι του 2013, όπως και την δωρεάν (13.000 ευρώ...μόνο στοίχισε στον Δήμο) παράσταση "αλληλεγγύης" του Πλούταρχου....