ΦΟΡΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ- ΕΝΑΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΣ ΑΔΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ. ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ??


Εντάξει, οι προηγούμενες κυβερνήσεις ήταν ανάλγητες, άδικες, ισοπεδωτικές, με τα οριζόντια και εισπρακτικού τύπου φορολογικά μέτρα που έπαιρναν. Δεν καταλαβαίνω γιατί η κυβέρνηση αυτή, θα πρέπει έτσι άκριτα και αβασάνιστα να συνεχίσει την ίδια άδικη φορομπηχτική πολιτική και μάλιστα όπως ακούγεται επαυξημένη...

Χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιου φόρου, ο φόρος "πολυτελούς" διαβίωσης που επιβάλλεται μεταξύ άλλων και σε αυτοκίνητα άνω των 1.928 κυβικών παλαιότητας ως και 10 ετών, ο οποίος επιβάρυνε χιλιάδες ιδιοκτήτες Ι.Χ. (τα οποία δεν κοστίζουν περισσότερο από 4-5 χιλιάδες ευρώ) να πληρώσουν ένα υπέρογκο φόρο ο οποίος μαζί με τα τέλη το κόστος φθάνει  όσο... ολόκληρο το αυτοκίνητο!
Το άδικο και τελείως ανεγκέφαλο της υπόθεσης είναι ότι την ίδια στιγμή, καινούργια και πανάκριβα αυτοκίνητα κάτω των 1.928 κ.ε. δεν υπόκεινται στη φορολόγηση αυτή και την "γλιτώνουν" σε αντίθεση με όσους διαθέτουν ακόμη κι ένα παλαιό Ι.Χ. το οποίο έχει μεν πολλά κυβικά αλλά εμπορικά δεν έχει αξία και πολλές φορές είναι παροπλισμένο.

Και για να το πούμε και πιο απλά, πολυτέλεια δεν είναι ένα αυτοκίνητο που η τρέχουσα εμπορική του  αξία είναι 3000-4000 ευρώ το οποίο το κρατάς αναγκαστικά αν και σου κοστίζει πανάκριβα σε φόρους καύσιμα και σέρβις, γιατί δεν έχεις εναλλακτική λύση. Αυτό είναι "ατυχία" και "αδικία" απέναντι σου όταν την ίδια στιγμή σου έχουν μειώσει και την σύνταξη κατά 50% !

Αν θέλει λοιπόν η κυβέρνηση να εισπράξει φόρο πολυτελείας  με τεκμήριο το αυτοκίνητο, θα πρέπει να δει την πραγματική, τρέχουσα με βάση την παλαιότητα, εμπορική του αξία. Το κριτήριο και μόνο των κυβικών εκατοστών το 2015 δεν αποδεικνύει καμιά οικονομική άνεση και πολυτέλεια.