Ανοιχτή επιστολή στους Νικαιώτες.


Όπως έγραψα και στο facebook μου έκανε μεγάλη εντύπωση η μικρή ενασχόληση των Νικαιωτών με την μπλογκόσφαιρα και ίσως το ιντερνετ(;), γιατί πρόκειται για μια πολύ μεγάλη πόλη και θα περίμενε κανείς έναν μεγαλύτερο αριθμό νέων (και όχι μόνο...) να ασχολείται με το "άθλημα". Έτσι λοιπόν απέκτησα ένα κίνητρο για να φτιάξω την "Κοκκινιά μας", αλλά βέβαια υπάρχει και ένας άλλος λόγος πιο σοβαρός. 
Είναι αυτός της διάθεσης μου να ξανά ασχοληθώ - μετά απο πολύχρονη απουσία μου από τα "κοινά" της περιοχής - τώρα πλέον από αυτό το μετερίζι, με την περιοχή που γεννήθηκα και ζω για πάνω από μισό αιώνα! Μια περιοχή που αφορά το 1/100 του ελληνικού πληθυσμού, που ξεκίνησε σαν προσφυγομάνα των Μικρασιατών και στην πορεία φιλόξενη υποδοχέας των απανταχού αστικοποιημένων επαρχιωτών. Μια περιοχή με πολλά προβλήματα, μικρές δυνατότητες ανάπτυξης, με εργατικό κυρίως πληθυσμό, που ειδικά αυτή την περίοδο, πλήττεται από την ανεργία και τη φτώχεια.
Δεν τρέφω καμιά αυταπάτη  ότι τα όποια ΜΜΕ μπορούν από μόνα τους να λύσουν προβλήματα, όμως μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στη ενημέρωση και την διαμόρφωση συνειδήσεων. Όλοι ξέρουμε πολύ καλά την δύναμη των ΜΜΕ και κυρίως την προσπάθεια όλων των ισχυρών οικονομικών παραγόντων να έχουν πρόσβαση σε αυτά. 

Άρχισα το blogging πριν από 5 χρόνια περίπου, με μεγάλη ικανοποίηση που επιτέλους υπήρξε ένα μέσο προσβάσιμο, φτηνό και εύκολο που να μπορείς να γράφεις ελεύθερα για οποιαδήποτε ¨προσωπικά¨ η δημόσια θέματα, που ταυτόχρονα να γίνονται ¨κτήμα¨ του καθενός ανά τον κόσμο! 
Από την αρχή η επιλογή μου ήταν αυτή του επώνυμου blog, γιατί θεωρούσα πως αυτό το ισχυρό όπλο, πρέπει να έχει ταυτότητα, να προσδίδει κύρος και σεβασμό για την ¨αλήθεια¨ και αξιοπιστία του. Φυσικά δεν έχω σπουδάσει Δημοσιογραφία και ούτε σκέφτηκα ποτέ να βγάλω χρήματα από αυτή τη δουλειά, αναρτώντας διαφημίσεις η πληρωμένα κείμενα. 
Είναι μια καθαρά προσωπική μου υπόθεση και παρέμβαση στα μέσα ενημέρωσης έχοντας μόνο την ικανοποίηση ότι αφήνω κάπου στον ¨χώρο¨ το στίγμα της ύπαρξης μου. Γράφω για ότι με συγκινεί, μου τραβά το ενδιαφέρον, θέλω να προβάλλω ή να στηρίξω. Απευθύνομαι σε όλους τους συνανθρώπους μου με διάθεση θετικής προσφοράς αλλά και διεκδικώντας να κάνω κριτική σε κάθε δημόσιο πρόσωπο και σε κάθε μορφής εξουσία. 

Όσο για το συγκεκριμένο blog θέλω πέρα από προσωπικό, να γίνει και βήμα ενημέρωσης, προβολής, διαλόγου όλων των συμπολιτών μου. Είναι ένα blog σαφώς πολιτικοποιημένο που δεν κρύβει την πολιτική του άποψη και θέση, με σεβασμό επίσης στην πολιτική άποψη του καθένα. Απευθύνομαι σήμερα σε όσους φίλους μέσω facebook έχω τα email και είναι από την περιοχή της Νίκαιας αλλά και ευρύτερα, για να τους καλέσω να αγκαλιάσουν την Κοκκινιά μας να γίνουν αναγνώστες του, αλλά και συνδιαμορφωτές του, στέλνοντας κείμενα η συμμετέχοντας με τις απόψεις τους στις συζητήσεις. Καλώ επίσης κάθε μαζικό φορέα να ενημερώνει για τυχόν ανακοινώσεις και δελτία τύπου, έτσι ώστε να τύχουν ανάλογης προβολής.


email :  vasiliadisg@yahoo.gr